طراحی سایت فروشگاهی - رازهای طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

هزینه های کنترل و پشتیبانی معمولا بسیار بالاست ولی برای وردپرس هم ساده تر بوده و هم هزینه کمتری دارد. با در نظر گرفتن معیار های اصلی هزینه راه اندازی سایت وردپرس مانند سایت آماده فروشگاهی وردپرس به نسبت بسیار کمتر است و همچنین در عین سادگی ابزار های زیادی برای آن تعبیه شده است. طراحی در وردپرس به کمک نمایه های مشخص انجام میشود.

سلام. بعد از مطالعه مطالب شما تصمیم گرفتم که طراحی وب سایت شرکت خود را به مجموعه شما بسپارم.

همانطور که در ابتدای این صفحه نیز اشاره شد طراحی سایت حرفه ای به هیچ وجه ارزان نیست! منظور ما وب سایت های حرفه ای است که برای هر مشتری بصورت انحصاری کد نویسی و تولید می شود. در واقع یک وب سایت ارزان نمی تواند حرفه ای باشد زیرا طراحی یک سایت حرفه ای نیاز به استخدام و بکارگیری افراد حرفه ای دارد.

معمولا پس از این مرحله برای زبان های سوم و چهارم و .. هزینه کمتری لازم است پرداخت کنید.

اما تعرفه طراحی وب سایت قابل مدیریت است تا در نهایت با استفاده از مشاوره های تخصصی و بررسی نیازها، قیمت نهایی معقول و به صرفه باشد.

پس بهتر است فریب هزینه های ارزان شگفت انگیز را نخورید و با انتخاب طراح متخصص در این زمینه و پرداخت هزینه ی معقول وب سایت خود را طراحی نمایید.

مجموعه وب جوان نیز با در نظر گرفتن نیاز شما، پلن های طراحی سایت وردپرسی، خدمات پشتیبانی و آموزش های لازمه را ارائه کرده است.

گرافیک های به کار رفته در سایت نقش به سزایی در قیمت دارند و اگر سطح گرافیکی یک سایت پایین یا بالا باشد به ترتیب هزینه های کم و بیشتری متحمل خواهید شد.

باید بدانیم با چه نوع وب سایتی سر و کار داریم و فعالیت آن سایت در چه زمینه ای است. طبیعی است که هر وب سایت با توجه به حوزه ای که در آن فعالیت می کند یک سری ویژگی ها و امکانات خاص خود را می طلبد مانند طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای . سایت ها انواع مختلفی دارند از جمله: سایت های خبری، سایت های شرکتی، سایت های فروشگاهی و سایت های شخصی و … هر یک نیز دارای امکانات، قابلیت‌ ها، ویژگی ها، ساختار و استراتژی متفاوتی هستند.

ویژگی‌های بیشتر برای وب‌سایت به صورت افزودنی سرویس اضافه می‌شود که شما می‌توانید ویژگی مورد نیاز خود را اضافه کنید.

در صورت داشتن هاست ارسال دسترسی‌های لازم برای پنل مدیریت هاست و پنل کاربری شرکت هاستینگ

برای اشنایی با بهترین طراح سایت با ورد پرس میتوانید به لینک زیر رجوع کنید

حتی نیازی به ارائه هر مرتبه قیمت محصول به مشتری را ندارید. چرا که توضیحات محصول، مزایا و معایب و قیمت محصول در سایت درج شده و شما دارنده سایت فروشگاهی، فقط نیازمند این هستید که برای سایت خود تبلیغات انجام دهید و مشتریان را به سایت فروشگاهی خود سرازیر کنید.

اگر می خواهید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید، فقط قیمت معیار انتخاب نیست، خدمات دریافتی بسیار مهم تر می تواند باشد. پیشنهاد می کنیم حتما با یک فرد متخصص یا یک شرکت مشاور کسب و کار مشورت نمایید. چون هدف نهایی از داشتن یک وب سایت احتمالا کسب درآمد و برند سازی در فضای مجازی است که یک شرکت مشاور مدیریت کسب و کار و متخصص کسب و کار های مجازی و برندسازی دیجیتال می تواند به شما کمک کند.
به همین دلیل انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت کمی دشوار است و برای شروع پروژه به جای این که از شرکت مورد نظر بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خود دارید. تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

اکثر شرکت هایی که اعلام میکنن وردپرس اختصاصی به شما تحویل میدن در حقیقت اهداف تبلیغاتی دارن و چنین چیزی تقریبا وجود نداره.    کامران اکبری

سلام برای طراحی یک سایت شرکتی با همان امکانات اصلی لطقا به من قیمت بدهید باسپاس

درصورتی که قصد دارید کسب کار و حرفه خود را متحول نمایید نگران قیمت طراحی وب سایت خود نباشید چراکه یک وب سایت حرفه ای بسیار بیش از هزینه ای که برای آن می کنید برای شما درآمد ایجاد خواهد کرد و برعکس یک وب سایت غیرحرفه ای ، شما و شرکت شما را نیز غیر حرفه ای جلوه خواهد داد و هیچگاه انتظارات شما و مشتریانتان را برآورده نخواهدنمود.

آیا راه اندازی وب سایت اختصاصی بهتر است ؟ برای داشتن یک وب سایت قوی چه کاری لازم است انجام دهم ؟ هزینه راه اندازی و نگه داری آن چقدر میباشد ؟

انعطاف پذیری : وردپرس قابلیت راه اندازی انواع مختلفی از وب سایت ها از وبلاگ های شخصی و فروشگاه های آنلاین گرفته تا مجلات و روزنامه های آنلاین را در خود جای داده است.

بسته به الگویی که در طراحی وب سایت شما استفاده شده، ممکن است برای بهینه سازی موتورهای جستجو مناسب نباشد.

طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا برای سایت آماده فروشگاهی وردپرس یک روش متداول برای طراحی وب سایت هایی است که هم در رایانه و هم در گوشی های هوشمند و دیگر ابزارهای الکترونیکی به درستی کار کنند مانند سایت آماده فروشگاهی وردپرس.

البته اگر بخواهیم دقیق تر قیمت و تعرفه طراحی سایت های فروشگاهی را بررسی کنیم باید بگوییم با توجه به اینکه هیچ محدودیتی در اضافه نمودن ویژگی و امکانات  جدید به این وب سایت ها وجود ندارد قیمت نهایی نیز محدودیت خاصی نداشته و ممکن است براساس نیازهای مشتریان و سازمان ها فراتر نیز برود.

هدف سازمند ارائه خدمات طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و سئو، توانمند سازی مدیران و صاحبان کسب و کار برای ورود به عرصه بین الملل، اینترنتی کردن کسب و کار خود و ارائه آموزش های لازم به مدیران ارشد در این راستا است.

در این نوشته سعی کردیم به بیان عوامل مختلف موثر بر قیمت سفارش طراحی سایت بپردازیم. قیمت سفارش طراحی سایت با توجه به تمام عوامل ذکر شده تعیین می شود. با آگاهی از قیمت سفارش طراحی سایت می توانیم تصمیم مناسب تری برای کسب و کار خود بگیریم.

تنها کافی است که به یک ابزار الکترونیک و اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید با هر جای دیگری ارتباط بگیرید. استفاده از طراحی سایت ارزان به کسب و کارها کمک می کند تا ادامه مطلب مخاطبان خود را در هر جا که هستند پیدا کنند. از این رو هر کسب و کاری برای افزایش ارتباط و افزایش تعداد مخاطبان خود و افزایش سودآوری می تواند از یک سایت بهره ببرد.

هر سایتی بسته به نوع فعالیتی که انجام می دهد، باید چند ویژگی خاص داشته باشد. به علاوه یک سری خصوصیات مشترک و عمومی نیز در سایت ها وجود دارد. از جمله این ویژگی ها می توان به صفحه اصلی سایت، محل قرارگیری محتوا، توانایی لینک گذاری و لینک دهی اشاره کرد.

بله ما خدمات تبلیغات اینستاگرام را نیز داریم و انجام می‌دهیم

Report this wiki page